Ouderraad

Wat is de Ouderraad en wat doen wij?

De Ouderraad (OR) bestaat uit ouders van kinderen die op de Beatrixschool zitten. Onderverdeeld in commissies zorgen zij ervoor dat verschillende activiteiten worden georganiseerd. Een aantal voorbeelden staan onderaan genoemd. Elk leerjaar heeft minstens één lid uit de OR als aanspreekpunt. Hieronder kunt u de naam van die ouder terugvinden. Mocht u vragen hebben dan kunt u mailen naar ouderraadbeatrix@hotmail.com.

De leden van de Ouderraad

Dagelijks bestuur

• Inge Verhoef (Voorzitter)
  • Renate van der Logt (Penningmeester)

Contactpersonen
  • Jolanda van den Hoek
  • Annemarie van der Klis
  • Carlijn Bus
  • Leon & Marjon Evera
  • Marjolein de Graaff
  • André Tonkes
  • Barry Kommeren
  • Loes Slager
  • Monique de Witt
  • Anne de Vos
  • Kimberly van den Boogaart

Vrijwillige ouderbijdrage

Ook dit jaar vragen wij een vrijwillige ouderbijdrage. U ontvangt hiervoor t.z.t. een brief.

Schoolreis

Voor de schoolreis van de groepen 3 t/m 7 wordt in overleg met de leerkrachten een bestemming gekozen. Daarna ligt de verdere organisatie in handen van de Ouderraad.

Schoolsporten en Avondvierdaagse

Dit schooljaar zullen we weer deelnemen aan diverse sportactiviteiten.

Oud papier

Eén keer in de maand op maandagavond wordt door een groep enthousiaste vrijwilligers oud papier opgehaald. De opbrengst hiervan is voor school en kan gebruikt worden voor leuke extra’s voor onze kinderen waar anders geen geld voor is. Nieuwe vrijwilligers zijn van harte welkom!