BSO & Peuterspeelzaal

Peuteropvang

Welkom bij peuteropvang Dikkie Dik

Zo rond de tweede verjaardag van een kind wordt de behoefte om met andere kinderen te spelen steeds groter. Spelen met leeftijdsgenootjes in een groep is leuk, maar ook leerzaam. Het levert namelijk een belangrijke bijdrage aan de totale ontwikkeling van kinderen. Een voorwaarde hiervoor is wel dat dit in een veilige en vertrouwde omgeving gebeurt. In onze peuteropvang kunnen kinderen, binnen een beschermde omgeving met professionele begeleiding, hun wereld vergroten.

Peuteropvang Dikkie Dik is één van de zestien locaties die valt onder Prokino Kinderopvang en is bedoeld voor kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar. Wij bieden VE (voorschoolse educatie) aan met het programma Piramide. Piramide stimuleert jonge kinderen op een speelse manier in hun ontwikkeling waarbij het vrij spelen centraal staat. Door een slimme combinatie van activiteiten krijgen ze in een veilige omgeving grip op de wereld. De kinderen worden begeleid door twee professionele pedagogisch medewerksters met een VE-kwalificatie.

In nauwe samenwerking met de Beatrixschool en de SDK (kinderopvang) dragen wij zorg voor een goede en verantwoordelijke doorgaande lijn zodat uw kind een goede start krijgt.

Bent u nieuwsgierig geworden of wilt u meer informatie over ons? Bezoekt u dan onze website: www.prokino.nl of maak een afspraak om een keer te komen kijken.

BSO

Bij de buitenschoolse opvang SDK kinderopvang, bieden ze meerdere BSO locaties aan voor onze basisschool CBS Beatrixschool. De locaties die SDK kinderopvang aanbiedt zijn SDK BoerderijToermalijn en Sporting Delta. 8+ kinderen van Toermalijn en de Boerderij gaan naar SDK de Boomhut. Voldoende keuze uit verschillende buitenschoolse opvang, van een sport BSO tot een alles onder 1 dak. SDK Kinderopvang neemt de opvang voor je kind uit handen. De kinderen worden opgehaald en gebracht door de medewerk(st)ers van de diverse opvanglocaties. Zijn er vragen over de buitenschoolse opvang neem dan contact op met het kantoor van SDK kinderopvang. SDK kinderopvang is telefonisch bereikbaar via 078-6226199 of bekijk de website www.sdk-kinderopvang.nl